INFOMACJE OGÓLNE

W trosce o naszych klientów i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług manicure/ pedicure/ podologia w naszym gabinecie przed przystąpieniem do korzystania z nich.

Regulamin określa zasady korzystania z usług manicure/ pedicure / podologia świadczonych w gabinecie SANA PES MAGDALENA SAWKA lokalizacja, ul. Foksal 12/14.

Klienci gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu manicure/ pedicure/ podologia.

Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

Gabinet SANA PES działa od Poniedziałku do Piątku w godzinach 08:00-20:00 oraz w wybrane soboty w miesiącu. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Salon jest nieczynny.

Zmiany w godzinach otwarcia gabinetu mogą wynikać z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody).

Na terenie gabinetu SANA PES MAGDALENA SAWKA obowiązuje całkowity zakaz:

- wprowadzania zwierząt.

- palenia tytoniu.

 Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, W gabinecie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w salonie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru, nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie oraz  jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.

 

WIZYTY

1. Prosimy o dokładne planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu dodatkowych usług takich jak: ściągnięcie hybrydy, odciski ,brodawki wirusowe i inne. Wszystkie usługi mogą zostać wykonana pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać.

2. Wizyty w gabinecie SANA PES MAGDALENA SAWKA są potwierdzane w następujący sposób:

- podczas osobistego kontaktu w dniu zapisu poprzez otrzymanie wizytówka z terminem rezerwacji (data i godzina). Podczas rozmowy telefonicznej na koniec rozmowy powtórzony jest dzień i godzina zaplanowanej rezerwacji.

- otrzymają Państwo SMS dzień przed planowaną wizytą o podobnej godzinie co wizyta. Jeśli już wtedy wiedzą Państwo, że nie przyjdą – prosimy niezwłocznie odwołać wizytę telefonicznie lub poprzez SMS zwrotny z informacją, o niemożliwości pojawienia się na wizycie, bardzo to szanujemy i doceniamy.

- dzwonimy do Państwa dzień przed zabiegiem, i potwierdzamy wizytę osobiście. Wyjątkiem są potwierdzenia wizyt Poniedziałkowych w celu ich potwierdzenia dzwonimy w poprzedzający piątek lub sobotę.

ODWOŁYWANIE WIZYT

W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę gabinetu SANA PES MAGDALENA SAWKA nie później niż 24 h przed planowaną wizytą. Brak lub zbyt późne odwołanie wizyty skutkuje niemożnością skorzystania z naszych usług innym zainteresowanym osobą.

Brak wcześniejszej informacji o nieobecności w umówionym terminie lub odwołanie usługi później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, może skutkować tym że gabinet SANA PES MAGDALENA SAWKA zastrzeże sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty przy najbliższej wizycie w wyskoki 50 % od wartości niezrealizowanej usługi.

 

REKLAMACJE

W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie właścicielki gabinetu SANA PES MAGDALENA SAWKA, abyśmy mogli naprawić sytuację.

 Klienci wykonujący manicure/pedicure/podologia mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.

 Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.

Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.

W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

STANDARDY

 Gwarantujemy iż wszystkie procedury, obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością i dbałością o komfort i bezpieczeństwo klienta.

W gabinecie SANA PES MAGDALENA SAWKA zapewniamy:

- bezpieczne atestowane i serwisowane urządzenia,

- zdezynfekowane powierzchnie, ozonowane powietrze,

 - sterylne narzędzia zabiegowe,

- narzędzie które nie można sterylizować są jednorazowe,

- profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,

- ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,

- atmosferę bezpieczeństwa i opieki,

- pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników.